اطلاعيه شورای نگهبان با اشاره به حوادث روز عاشورا   2009-12-28 18:31:42

: مسئولان با برخورد قاطع چشم فتنه را کور کنند، ايلنا
شورای نگهبان از متوليان امور می‌خواهد به خواست ملت غيرتمند و عاشورائی ايران توجه کرده و ضمن شناسائی عوامل و مسببان اين وقايع شوم و برخورد قاطع و قانونی با آنان، چشم فتنه را کور کنند.

ايلنا: شورای نگهبان با صدور اطلاعيه‌ای با اشاره به حوادث روز عاشورا تاکيد کرد: مسئولان چشم فتنه را کور کنند.
به گزارش ايلنا متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

انا لله و انا اليه راجعون
ايام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسين و ياران وفادارش را به محضر بقيه الله الاعظم (عج) و رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامی و همه عاشقان اهل بيت عليهم السلام تسليت عرض کرده و از حضور آگاهانه مردم ولايتمدار و مؤمن کشورمان در سوگواری‌ها و مجالس معنوی گراميداشت تاسوعا و عاشورای حسينی تقدير و تشکر می‌کنيم.
متاسفانه در روز عاشورا در حاليکه ملت مسلمان ايران، در صفوفی يکپارچه در مجالس عزاداری و روضه‌خوانی، به سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسين(عليه السلام) و ياران با وفايش نشسته و به تکريم نهضت عاشورا می‌پرداختند، گروهی دين ستيز و فتنه‌انگيز، با کف و سوت و هلهله، حرمت اين روز الهی را شکستند و به طور سازمان يافته و هماهنگ، دست به آشوب‌هائی زدند تا قلب استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته به صهيونيسم بين الملل را شاد کنند.
فتنه‌انگيزان در اين حرکت مصيبت‌بار، بار ديگر نه تنها کينه و نفرت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بروز دادند بلکه با سوزاندن قرآن کريم، هتک حرمت مساجد، حسينيه‌ها و تکيه‌ها و تهاجم وحشيانه به عزاداران و هيئات مذهبی و تخريب اموال عمومی، نشان دادند که مانند اسلاف يزيدی خود با تمامی مظاهر و شعائر اسلامی اين ملت صبور، سر ستيز دارند.
شورای نگهبان، ضمن عرض تسليت اين حرمت شکنی بزرگ به ساحت مقدس ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه و ملت شريف ايران، از متوليان امور می‌خواهد به خواست ملت غيرتمند و عاشورائی ايران توجه کرده و ضمن شناسائی عوامل و مسببان اين وقايع شوم و برخورد قاطع و قانونی با آنان، چشم فتنه را کور کنند.



نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات